Friday, October 23, 2009

memori empat belas

LARI PASSING BATTON

Aku masih ingat lagi kat Pengkalan Kempas ni banyak tragedi lari keliling rumah , pelarinya ayi dan baha ...bukan lari suka suka tapi kena kejar oleh omak dengan gotah paip, aku tak tahu apa puncanya ...tapi selalunya lepas....macam lipas kudung beb.. aku tak terlibat ..cuma aku nak syer sikit ... aku ni tak le baik sangat tapi sampai hari ini masih teringat arwah cukup marah dengan ...puncanya aku tak ingat.... dia tak pukul ...tapi dia sudah kasi ludah aku punya muka ... sampai hari ni aku masih ingat lagi.. hu... hu... hu.... dia marah bukan benci tapi sebab dia sayang .... aku respect arwah abah dalam keadaan susah dia mampu membesarkan kita semua .... anak anak mklinggi jangan lupa sedekahkan fateha setiap kali lepas sembahyang tau.. arwah ajar setiap kali lalu kubur orang melayu je jangan kubur orang cina lak atau sama waktu dengannya bacakan fateha hadiahkan pada Rasullullah, Arwah abah dan seisi kubur kat situ....ada faham.....

14 comments:

aadk jempol said...

waaa...nnt raye aji nk suruh pelakon asal scene ni, lakon kan semula la babak ni.. menarek gak dpt tgk.. hahaha

aadk jempol said...

'lalalalalala....'

bardreiy crieem said...

NEXT 2 SINGAPORE KENE TEROK BRO..SETAKAT LUDAH BY PUAN MARIA...SELAMBE AJE...TAPI 4 INFO MASA NI LA GUA BELAJA DRY ONANI BEB STIMMM GILE BRO X YAH SABUN..WA CAKAP LU...PUASE MINUAM AIR KOLAM..ANAK POLIS MAIL 2 ORG WA ROGOL BEB...SKANDAL SEDAP BEB TAPI WA X ADA SPERM LAGI BRO SO SAFE AND SOUND LA...STIM SIOUUUUTTTT...

aadk jempol said...

ni musti samseng kg dusun sarip dol ni

MariaKarim said...

woi kasi senset sikit nanti penapis filem tak kasi lepas wo wo wo

MariaKarim said...

som jay bee betol lu sudah kasi rogol anak pak mail ... yang mane satu beb .. kena bukak kes ni

aadk jempol said...

kes rogol ni berat ni... leh kena sebatan. tkpe, pegawai penyiasat akan mencube siasat kes lame ni

mardianakarim said...

YA ALLAH APE KE JAHAT BENAR MASA KECIK2 ....

ALHAMDULILLAH SEMUA JADI ORANG KALAU JADI BERUK KENA BELACAN...

YELAH KENA HADIAH FATIHAH KAT ARWAH ABAH N SEMUA MUSLIMIN N MUSLIMAT YG HIDUP DAN YG DAH MATI..AMIN,,,

miemass said...

eee x senonoh betoi org jay bee punyo komen...bahayo22 kalu tahu oleh pak mail.....

aadk jempol said...

haha.. den nk carik balik anak pak mail yg kono rogol tu.. hahaha. anak dia musti lawa kan..

MariaKarim said...

gua pun tak sangka budak jay bee tu nakal betul

aadk jempol said...

jgn2... anak pak mail punye anak sepupu den tak?? hahaha

MariaKarim said...

woi pak mail dah arwah woi kasi tutup kes ekg

aadk jempol said...

sy cadangkan cadangan ditutup... hehehe


Blogger Layouts by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Doocu.Com - Free PDF upload and share